سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

برگزاری سمینار علمی کارآفرینی در قرن 21 در زاهدان

همزمان با هفته جهانی کارآفرینی سمینار علمی کارآفرینی در قرن 21 در زاهدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،همزمان با هفته جهانی کارآفرینی سمینار علمی کارآفرینی و اشتغال در قرن 21 در تالار اداره کل کار،رفاه و تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این سمینار دکتر سالارزهی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در خصوص اهمیت کارآفرینی گفت: در دنیای امروز بحث کارآفرینی بسیار قابل توجه و با اهمیت است و دانشگاههای علمی کاربردی نیز به عنوان دانشگاههای نسل سوم و کارآفرین نقش ویژه ای در تحقق این مهم دارند.

سالارزهی افزود: امروزه گردش مالی بسیار زیاد و خیره کننده ای در سطح شرکت های دانش بنیان و کارآفرین صورت می گیرد که چندین برابر صادرات نفتی است.

سرپرست دانشگاه جامع با تاکید مجدد بر اهمیت مساله، شرط تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری را در گرو اهمیت دادن به کارآفرینی دانست و افزود: نقش نهادهای آموزشی در تقویت خلاقیت و نظام ایده پردازی بسیار با اهمیت است. چون امروزه شرکت های مهم دنیا بر مقوله ایده یابی و خلاقیت تاکید ویژه ای دارند.

در ادامه ی این سمینار علمی دکتر عزیز الله رودینی عضو انجمن کارآفرینی، عضو هیئت علمی دانشگاه و دکترای کارآفرینی جهانی به عنوان سخنران محوری برنامه ضمن بیان خلاصه ای از تاریخچه ی خلاقیت بشری در عصر غارنشینی، کشاورزی و صنعت افزود: انسان امروزه علاوه بر استفاده از نیروی بازو باید از فکر و اندیشه نیز استفاده کند تا بتواند رویا های خود را برنامه ریزی کرده و به واقعیت برساند.
انتهای پیام/گ

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.