سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضاء تفاهمنامه و همکاری دانشگاه امیرکبیر با کشور عراق

مدیر دوره های مشترک آسیا و آفریقا دانشگاه امیر کبیر از امضای تفاهم نامه و همکاری های مشترک در زمینه های مختلف میان این دانشگاه و کشور عراق خبر داد.

احمد شوشتری مدیر دوره های آموزشی مشترک آسیا و آفریقا دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با 
خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:دانشگاه بابل کشور عراق اکنون بیش از ۲۴ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی،ارشد و دکتری دارد.

وی ادامه داد: موضوعات مختلفی در این بازدید مطرح و قرار شد با این دانشگاه در رشته های فنی و مهندسی همکاری لازم انجام شود.

مدیر دوره های آموزشی مشترک آسیا و آفریقا دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: موضوعات مهمی که در این بازدید مورد بررسی قرارگرفت، اعزام دانشجو برگزاری فرصت های مطالعاتی اساتید و برگزاری کنفرانس های مشترک از دیگر برنامه های این همکاری میان دو کشور است.

شوشتری تصریح کرد: توافقات اولیه صورت گرفت و قرار شد در خصوص برنامه های بحث شده میان دو کشور امضا و مفاد مواد آن میان دو کشور منعقد شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این دانشگاه در رتبه بندی های QS رتبه ۳۲ را در میان حوزه و کشورهای عربی داراست، افزود: به جز برگزاری های دوره های مشترک قرار شد در حوزه های انرژی و فناوری نوین هم همکاری هایی صورت گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.