سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مشهد الرضا غرق ماتم و عزا در اربعین حسینی

مشهد الرضا در اربعین حسینی سراسر ماتم و شیون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد، در آستانه اربعین حسینی مشهد مقدس به ویژه آستان ملکوتی رضوی ماوای بسیاری از دلدادگان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شده است که دلهایشان را رهسپار کربلای معلی کرده اند و برای عرض تسلیت به ساحت ملکوتی امام هشتم در این حریم قدسی حضور یافته اند.

به همین مناسبت امشب و فردا در حرم مطهر امام رضا(ع) ویژه برنامه عزاداری برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این مراسم هم اکنون با محوریت رواق امام خمینی(ره) با قرائت زیارت امین الله آغاز شده است و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کافی و مرثیه خوانی و عزاداری ذاکران اهل بیت علیهم السلام ادامه می یابد.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: فردا همزمان با اربعین حسینی نیز مراسم ویژه عزاداری از ساعت 9 تا بعد از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره)  برگزار می شود.

او گفت: قرائت کلام الله مجید، قرائت زیارت اربعین، سخنرانی آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و مرثیه خوانی و ذکر مصیبت مرثیه خوانان اهل بیت (ع) از برنامه های این مراسم است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: به همین مناسبت فردا شب نیز مراسم ویزه عزاداری در همین رواق بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

سخنرانی حجج اسلام و المسلمین سید حسین مومنی و سید محمود مدنی و عزاداری با حضور زائران و دلدادگان از برنامه های این مراسم معنوی در حرم رضوی است.

انتهای پیام//ف.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.