سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابهام حضور تیم ملی اسکیت هاکی در المپیک زمستانه

تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان که قرار بود برای نخستین بار راهی المپیک زمستانه شود با مشکلاتی مواجه شده و حضور این تیم به طور قطعی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگران جوان : تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان قرار است برای نخستین بار،برای شرکت در رقابت های المپیک زمستانه در اسفند ماه راهی ساپورا ژاپن شود ،اما در ثبت نام شاگردان صدقی برای حضور در این رقابت ها مشکلاتی بوجود امده است.

سفر تیم سوم آسیا ( تیم ملی کشورمان) در هاله ای از ابهامات باقی مانده از سویی دیگر مسئولان کمیته ملی المپیک در تلاشند این مشکل را برطرف کنند و تیم در موعد مقرر راهی این رقابت ها شود.

کاوه صدقی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت:
تیم ملی این لاین هاکی کشورمان برای حضوری پرقدرت در بازی های  المپیک زمستانه ساپورا ژاپن خود را آماده می کند. اما متاسفانه در ثبت نام ملی پوشان در المپیک زمستانی اختلالی به وجود آمده است که امیدوارم این مشکل به زودی برطرف شود و بتوانیم برای نخستین بار به بازی های زمستانه راه پیدا کنیم.


وی خاطرنشان کرد:مسئولان کمیته ملی المپیک در تلاشند این مشکل را برطرف نمایند و تا اواخر هفته جواب قطعی را دریافت می کنیم . در صورت شرکت در این رقابت ها امیدوارم در ژاپن نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و بار دیگر پرچم ایران را در عرصه های بین المللی به احتزاز در اوریم.

سرمربی تیم ملی این لاین هاکی در ادامه تصریح کرد: هدف ما کسب مدال آسیایی در مسابقات چین (مهرماه)  بود و این امر محقق شد، ما در دو بخش آقایان و بانوان به مدال برنز و سکوی سوم این دوره مسابقات دست یافتیم.

تیم های چین تایپه و ژاپن با تیم های المپیک زمستانی خود در این دوره رقابت ها شرکت کرده بودند و همین امر تا حدودی کار اسکیت بازان را مشکل کرد چرا که آن ها حریفان خوب و پرقدرتی به شمار می آیند.


صدقی ادامه داد: فدراسیون اسکیت امور مربوط به جذب بازیکنان  ایرانی مقیم خارج از کشور را به منظور همراهی تیم در ژاپن ، از جمله تامین بودجه و جذب حامیان مالی را انجام داده است و منتظر جواب قطعی از سوی کمیته ملی المپیک هستیم.

کریس مولر مربی آلمانی تیم ملی کشورمان نیز مانند مسابقات آسیایی چین، تیم را همراهی کرد و ما از تجربیات وی بهره مند شدیم و  همچنان در مسابقات زمستانه ژاپن نیز از حضور وی استفاده می کنیم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.