تیم ملی اسکیت در آخرین دیدار خود در مقابل ژاپن صف آرایی کرد و به مقام سوم مسابقات آسیایی دست یافت.

شاگردان صدقی به مدال برنز دست یافتندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛تیم ملی این لاین هاکی کشورمان امروز در پنجمین بازی از مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم پرقدرت ژاپن رفت.

گل نخست این بازی در نیمه اول را محمدرضا مهدویان وارد دروازه ژاپنی ها کردو گل دوم توسط جلال کیهانفر به ثمر رسید. در ادامه با بازی هدفمند و خوب اسکیت بازان کشورمان نتوانستند کاری از پیش ببرند .

نیمه نخست این دیدار با دفاع و بازی خوب اسکیت بازان کشورمان با نتیجه3 بر 2به سود ژاپن به پایان رسید و ملی پوشان بازنده به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم این بازی گل چهارم این دیدار توسط ژاپنی ها دروازه ایران را گشود.

تلاش خوب برادران مهدویان کاری از پیش نبرد و تیم پر قدرت ژاپن با دفاع خوب و بسته خود همچنان دروازه خود را حفظ کرد. در ادامه جلال کیهانفر اسکیت باز خوب کشورمان موفق شد از سد دفاعی ژاپن عبور کرده گل سوم و چهارم این دیدار را به ثمر رساند. در دقایق پایانی گل ششم ،هفتم و هشتم و نهم ژاپن دروازه ایران را گشود. تیم پرقدرت و میزبان رقابت های زمستانه 2017 به مدال نقره دست یافت. نتیجه این دیدار 9 بر 5 به سود تیم ژاپن به پایان رسید و به این ترتیب شاگردان صدقی به مدال برنز وست یافته و سوم شدند. هفدهمین دوره رقابتهای آسیایی چین در شهر لی شو چین به پیان رسید و تیم های چین تایپه ، ژاپن و ایران به ترتیب در سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار