سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

اعلام برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در خوسف

برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خوسف اعلام شد.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛ گفت:راهبرد بسیج تماما در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ محمد رضا آوازی افزود:بسیج خود را مدافع انقلاب و دستاوردهای آن میداند و تاکنون در همه عرصه ها خیلی خوب عمل کرده و توانسته رضایت رهبر انقلاب را در کارنامه خود ثبت کند.

وی با برشمردن عرصه های فعالیت بسیج گفت:بسیج درعرصه دفاعی، سیاسی، سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصادی ، هنر، علم و تحقیق ، کمک های شایانی به جامعه کرده است و توانسته جایگاه خود را برای مردم به خوبی ترسیم کند.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف افزود:تاکنون اقداماتی همچون تشکیل ستاد برگزاری هفته بسیج در سطح شهرستان و کلیه رده های مقاومت بسیج به منظور هرچه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن این هفته انجام شده است.

آوازی گفت:همایش پژواک زینبی، یادواره شهدای آمرین به معروف و ناهیان از منکر، تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان، میقات صالحین ،همایش اقتدار بسیجیان و بهره برداری از پروژه های عمرانی نظیر خانه عالم، افتتاح پایگاه مقاومت از مهمترین برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان است.

وی افزود: تجلیل از جهادگران برتر گروه های جهادی ، تجلیل از خانواده شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری نمایشگاه و نشست های روشنگری از دیگر برنامه ها در هفته بسیج است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.