سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های بین المللی کشتی، جام روز جهانی کودک- تهران

تنديس استقامت توسط وزير ورزش به خانواده آرميده اهدا شد+تصاویر و فیلم

تنديس استقامت از طرف اتحاديه جهانی كشتی، توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به خانواده ابوالفضل آرميده اهداء شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جريان مسابقه فينال كشتی فرنگی جام روز جهانی كودك كه عصر امروز در محل خانه كشتی شماره 2 تهران در حال برگزاری است، تنديس استقامت به خانواده ابوالفضل آرميده اهداء شد.


در مراسم اهدای اين تنديس ابتدا كليپی از ابوالفضل آرميده در سالن رقابت ها پخش شد و سپس نمايندگانی از تيم های كشتی شركت كننده در اين رقابت ها با اهدای شاخه گل به خانواده آرميده، حمايت خود را از ابوالفضل آرميده اعلام كردند.

در ادامه تنديس استقامت به همراه لوحی از طرف اتحاديه جهانی كشتی، با حضور دكتر مسعود سلطانی فر وزير ورزش و جوانان، رسول خادم رئيس فدارسيون و حميد بنی تميم سرپرست نايب رئيسی فدراسيون و نماينده رسمی فدراسيون در جام كودك، توسط وزير ورزش به خانواده آرميده اهداء شد.


نناد لالوويچ رئيس اتحاديه جهانی با اهداء اين تنديس و لوح حمايت خود و ساير اعضای اتحاديه جهانی و جامعه كشتی جهانی را از ابوالفضل آرميده دارنده مدال برنز كشتی آزاد نوجوانان آسيا كه مدتی است با بيماری بسيار سختی مبارزه می كند اعلام كرد.

در پايان نيز حاضرين در سالن پس از تشويق ابوالفضل آرميده، آرزوی سلامتی برای اين سمبل استقامت كشتی ايران كردند.


همچنين تيم كشتی ارمنستان نيز پيش از برگزاری رقابت فينال با تيم ايران، با نمايش پلاكاردی منقش به عكس ابوالفضل آرميده، حمايت خود را از وی اعلام كردند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.