سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اجرایی شدن طرح تعالی مدیریت مدرسه در خراسان رضوی

طرح تعالی مدیریت مدرسه در استان خراسان رضوی اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز در دوره آموزشی مدیران مدارس مجری برنامه تعالی استان خراسان رضوی اظهار داشت: طرح تعالی مدیریت مدرسه از سال 93 ابلاغ شد و در این راستا دوره‌های مختلف تشکیل و دبیرخانه آن در استان شکل گرفت و تعداد زیادی از مدیران در این طرح شرکت کردند.

رمضان نیری با اشاره به اینکه تحول باید در مدارس و زیر نظر مدیران باشد، افزود: اهداف طرح تعالی مدیریت در عمل به صورت مناسب انجام نشده زیرا برنامه تعالی نباید سبب ایجاد دغدغه مضاعف برای مدیران شود.

وی گفت: تعلیم و تربیت تمام ساحتی محوریت فعالیت‌های سند تحول بنیادین است و این باید در جزئیات برنامه مدارس دیده شود نه فقط در بخشنامه‌ها، همچنین فعالیت مدیران مدرسه یاورانه و جاودانه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی سرمایه اصلی در آموزش و پرورش است گفت: برنامه تعالی یک رویکرد و جهت گیری است و پروژه نیست و مخاطب آن نیز تمام افراد هستند، همچنین این طرح کیفیت محور است و نباید درگیر کمیت‌ها شویم و تمام عناصر و اجزاء نیز در این طرح نقش فعال دارند.

در پایان این مراسم از هادی شیدفر مدیر آموزشگاه صاحب الزمان سبزوار ، سعید ترک نژاد مدیر دبیرستان عبدالله رضوی طرقبه و شاندیز ، آذر داورزنی مدیر آموزشگاه المهدی ناحیه پنج مشهد و فاطمه طهرانیان مدیر دبیرستان مشکوه ناحیه هفت مشهد به عنوان مدیران برتر مجری طرح تعالی مدیریت استان که در کشور به عنوان مدارس نمونه برگزیده شده اند تقدیر شد.

گفتنی است این دوره آموزشی یک روزه  با حضور 650 مدیر جدیدالورود مدارس مجری برنامه تعالی در مجتمع تربیت معلم مشهد برگزار شد.

در این دوره آموزشی مدیران مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای و کارودانش در کارگاه های تخصصی به مدت 8 ساعت آموزش های لازم در خصوص این طرح را می آموزند.

انتهای پیام//ف.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.