سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ترک گناه و انجام مستحبات از ویژگی شیعه است

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت:خدمت به خلق خدا از ویژگی های شیعیان واقعی است و شیعه واقعی علاوه بر اطاعت از دستورات اسلامی در مسیر خدمت به مردم اهتمام دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله مظاهری  که در درس اخلاق در مسجد حکیم اصفهان سخن می گفت، افزود: انجام واجبات، ترک گناه و انجام مستحبات از ویژگی شیعه است و توجه به دستورات اسلامی و خدمت به خلق خدا، رضایت حضرت حق را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: سعادت دنیا و آخرت به افرادی می رسد که شیعه واقعی باشند و در زندگی دنیا دستورات الهی را اجرا کنند.
آیت الله مظاهری، گناه و فساد در بین افراد جامعه را موجب گرفتاری جامعه دانست و گفت: نشاط، شادی و سعادت در دنیا و آخرت از اجرای دستورات الهی و عدم تبعیت از شیطان به دست می آید که در غیر اینصورت، فرد گرفتار می شود.
رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی با حضور میلون ها نفر از شیعیان و دوست داران اهل البیت (ع) در کربلا، گفت: برگزاری راهپیمایی اربعین شیعیان در کربلا، مایه غم و هراس دشمنان اسلام است.
وی افزود: شیعیان با شعار یا حسین(ع) در این مراسم معنوی شرکت می کنند و امسال نیز این مراسمِ باشکوه به لطف خدا در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد و باعث شکست دشمنان اسلام بویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می شود.
آیت الله مظاهری بیان کرد: شیعیان در مرحله شعار و عقیده، شیعه بودن خود را اثبات می کنند و در عمل نیز با تبعیت از دستورات اسلام ، این دین آسمانی را معرفی می کنند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.