سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نوری همدانی:

اربعین یک حرکت بسیجی است

آیت الله نوری همدانی در دیدارسردارنقدی بابیان این که اربعین یک حرکت بسیجی است گفت:اربعین یک مکتب، فرهنگ و فکر است که درآن میلیون ها انسان بر علیه استکبار جهانی فریاد می‌زنند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین و هیئت همراه، اربعین را یک حرکت بسیجی دانست و اظهار داشت: عاشورا و اربعین مربوط به یک مقطع زمانی محدود نبوده بلکه یک مکتب، فرهنگ و فکر می‌باشد که میلیون انسان بر علیه استکبار جهانی فریاد می‌زنند.
 
مرجع تقلید شیعیان به خدمات ارزشمند بسیج اشاره کرد و افزود: خدمات بسیج بسیار وسیع بوده و اخلاص و صفا و دلسوزی انقلابی گری بسیج ارزشمند و بزرگ می‌باشد.
 
وی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن تصریح کرد: هر حرکت و قیامی که به حفظ انقلاب کمک کند باید از آن دفاع نموده و حتماً تقویت کنید.

وی همچنین به‌ضرورت قدرت نظامی و جهادی و سرآمدی در تجهیزات و امکانات دفاعی اشاره و افزود: راه‌های نفوذ دشمن را بایستی به‌طور دقیق بشناسیم تا اسلام همواره عزیز و عظیم بماند.
 
وی بسیج را در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: الحمدالله بسیج موفق است و ضرورت حضور بیشتر بسیج در کشور احساس می‌شود تا شاهد حل شدن بیش‌ازپیش مشکلات مردم باشیم.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.