سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدال طلای تایم تریل از آن رکابزن تیم شهرداری اراک شد

دومین مرحله لیگ دسته یک جاده با برگزاری مسابقه تایم تریل انفرادی آغاز شد و مدال طلای تایم تریل انفرادی از آن رکابزن تیم شهرداری اراک شد .

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دومین و آخرین مرحله لیگ دسته یک جاده کشور به میزبانی شهرستان اراک و با حضور 75 دوچرخه سوار در قالب 18 تیم با برگزاری مسابقه تایم تریل جاده آغاز شد و ۲۹ دوچرخه سوار صبح امروز در رشته تایم تریل انفرادی در  مسافت ۱۴،۵ کیلومتری به رقابت پرداختند که در نهایت  علی رضایی رکابزن تیم شهرداری اراک بر سکوی اول ایستاد ، میثم رضایی از تیم رعد پدافند هوایی دوم شد و محمد علی مرادیان از تیم هیات دوچرخه سواری خوزستان بر سکوی سوم ایستاد .

در این رقابتها علی رضایی با زمان ۱۹ دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۸۸ آدم ثانیه بر سکوی نخست ،میثم رضایی از تیم رعد پدافند هوایی با زمان ۱۹ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۳۶ سد ثانیه بر سکوی دوم و محمد الی مرادیان از هیات خوزستان با زمان ۲۰ دقیقه و ۰ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه بر سکوی یوم رقابتها ایستادند.

این رقابت ها فردا با برگزاری مسابقه استقامت جاده به پایان خواهد رسید و نتیجه رقابتهای  قهرمانی لیگ دسته یک 1395 مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.