سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی امانت گرانبهایی است که به برکت خون شهدا به دست ما رسیده و امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در مراسم معارفه مسئولان جدید دادگستری کلات در جمع مردم و مدیران این شهرستان وظیفه مسئولان که افتخار خدمتگزاری به مردم را دارند را بسیار سنگین دانست و افزود: وظیفه مسئولان در دستگاه قضایی به مراتب سنگین تر بوده و در این زمینه باید توجه ویژه ای به شرع مقدس و قانون وجود داشته باشد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مردم ما در طول سالیان متمادی آماج توطئه های دشمنان بوده اند و امروز بدبین کردن مردم به مسئولان با شیوه های متنوع و پیچیده یکی از راههای مقابله با نظام مقدس اسلامی است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی برخورد با مفاسد اقتصادی و اجتماعی را یکی از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی دانست و افزود: دستگاه قضایی بر اساس وظایف و تکالیف قانونی خود با افراد فاسد در هر رده و جایگاهی که باشند قاطعانه برخورد می کند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات قاضی پرهیزگار تقدیر و آقای حسن محمد زاده بعنوان رئیس جدید دادگستری و قاضی علیزاده بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلات معرفی شد.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.