سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان سنگنوردی کشورمان:

برای مسابقات جهانی فرانسه آماده می شوم/ سنگنوردی ایران به اروپا نزدیک می شود

رقابت های جهانی درای تولینگ از 16 بهمن سال جاری در شهر جامپاکنی برگزار خواهد شد و برای این مسابقات آماده می شوم.

علی برات زاده قهرمان سنگنوردی کشورمان در باره اینکه کجا وبرای چه مسابقاتی آماده میشود درگفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان گفت: مسابقات درای تولینگ قهرمانی جهان 2ماه دیگر (16 بهمن 95) در شهر جامپاکنی فرانسه برگزار خواهد شد و برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت کنم با توجه به اینکه سالهاست در سنگنوردی فعالیت دارم واین ورزش تاحدودی به یخ نوردی شبیه است ومی خواهم در این رقابتها خود را محک بزنم.

وی تصریح کرد: هر روز هفته با 3-2 ساعت تمرینات خودرا در باشگاه زنده یاد داودی دنبال می کنم تا باقدرت هرچه تمام تر در مسابقات بین المللی حضور پیدا کنم.

برات زاده در خصوص سابقه خود در سنگنوردی واینکه چه عنوان هایی در این ورزش به دست آورده است گفت: نزدیک به 20 سال است که سنگنوردی می کنم و مقام های کشوری آسیایی و جهانی در کارنامه خود دارم و 7 سال است که مربی این ورزش هستم و بیش از یک ماه است که درای تولینگ کار می کنم.

سنگنوردی با ورود به المپیک در دنیا بیشتر شناخته می شود

وی درباره تاثیراتی که بعد از ورود سنگنوردی به المپیک به دست می آید عنوان کرد:ورود این ورزش به المپیک یک اتفاق خوش یمن در جهان است که این کار باعث بیشتر شناخته شدن آن در دنیا می شود بالطیع فراگیر می شود و در جامعه وسیعتر فعالیت می شود.

سنگنوردی ایران به اروپا نزدیک می شود

برات زاده این ورزش کشورمان را نزدیک به اروپایی ها می داند و تاکید کرد: سنگنوردی کشورمان در سالهای اخیر پیشرفت زیادی کرده است و سرعت مان با قاره سبز رقابت می کند و در بولدر و سختی مسیر هم فعالیتهای خوبی صورت می گیرد.

در نظر دارم از مسابقات قهرمانی خداحافظی کنم

وی خبر از خداحافظی در آینده ی نه چندان دور داد و خاطر نشان کرد: سالهاست که در این ورزش هستم و مدال های زیادی هم کسب کردم و پیش بینی می کنم که 4-3 سال دیگر از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم، البته نه اینکه سنگنوردی را کنار بگذارم بلکه هر از گاهی هم به آن خواهم پرداخت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.