سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر کاربری مخفیانه اراضی پردیس دانشگاه تهران

مسئول بسیج‌ دانشگاه تهران از اجرای طرح مخفیانه تغییر کاربری اراضی پردیس این دانشگاه خبر داد.

امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این طرح قرار بود در دوره ریاست پیشین دانشگاه تهران دکتر رهبر صورت بگیرد که بنا به دلایلی متوقف شد.

وی ادامه داد: ارزش تعیین شده این طرح ۵۰۰ میلیارد تومان برآوردشده و قرار است امروز ۹۰ هکتار این پردیس کشاورزی دانشگاه تهران تغییر کاربری داده شود و به پارک علم و فناوری تبدیل شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: برای اجرای این طرح هیچ فعالیت کارشناسی صورت نگرفته و قرار است امروز با حضور وزیر علوم کلنگ این طرح زده شود.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این است که جامعه دانشگاهی دانشگاه تهران از این طرح خبر نداشتند و به تازگی باخبر شدند که تنها اساتید گروه زراع از این طرح مطلع بودند. 

اقرلو تصریح کرد: این زمین ها متعلق به گروه زراعت است که زیر نظر گروه زراعت و کاملا با این طرح مخالف هستند چرا که این طرح غیر کارشناسی است.

وی با اشاره به مخالفت اساتید از این طرح گفت: این طرح کاملا غیر کارشناسی است و اکثر کارشناسان و اساتید متخصص این رشته مخالف این طرح هستند چرا که این در واقع نقطه ضعف این طرح محسوب می شود.

مسئول بسیج دانشگاه تهران یادآورشد: در صورتی که این طرح به صلاح دانشگاه باشد اجرایی می شود، چرا که این مدل توهین بزرگی به دانشگاه و اساتید است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.