سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

خاک سپاری دو تن از شهدای گمنام در شهر بخشایش هریس

همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) شهرستان هریس میزبان دو نفر از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرمانده سپاه ناحیه هریس در جمع اصحاب رسانه شهرستان گفت: با خواست مردم و استقبال مسئولان کشوری و استانی مقرر شد تا از جمع هفت شهید گمنام که در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی خاک‌سپاری خواهد شد دو تن از شهیدان گمنام نیز در شهر بخشایش هریس تشییع و خاک‌سپاری شود.

سرهنگ براتعلی ممی پور با اشاره به اینکه تمامی مراحل و اقدامات جهت تشییع و خاک‌سپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان هریس آماده‌شده است، افزود: هدف از تشییع و تدفین شهدای گمنام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام  نیز دوران دفاع مقدس روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ ماه صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) به شهرستان هریس تحویل داده‌شده و با حضور مردم  در تپه نوالشهدا شهر بخشایش تشییع  و خاکسپاری می‌شوند.

سرهنگ ممی پور در پایان برنامه های روزهای میزبانی ییکرهای شهدا را طبق هماهنگی‌های انجام گرفته اعلام کرد و افزود: روز اول  بعد از تحویل و استقبال برنامه هایی در روستاهای ینگجه، نمروز، مینق، مقصودلو و ترکاش برازین خواهیم داشت و در نهایت در هریس با برنامه شبی با شهدا و یادواره شهدا به اتمام می رسانیم.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.