فرمانده سپاه عاشورا حفظ روحیه شهادت طلبی را عامل برتر ساز جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار کریمیان در یادواره 325  شهید بهداری رزمی لشکر 31 عاشوراگفت:باید با تتسی از فرهنگ عاشورایی و با تذهیب نفس،ولایت مداری و روحیه جهادی روحیه شهادت طلبی را که موجب ترس دشمنان است را حفظ کرد.

وی بیان کرد:شهدا ماموریت و رسالت خود را انجام دادند و اکنون باید با ادامه راه آنان و حفظ نام و یاد آنها مانند حضرت زینب فرهنگ آنان را گسترده و مکمل اقدام آنها باشیم.

رزمنده سابق لشکر عاشورا با اشاره به اهمیت شناخت شهدا و رهرو بودن راه آنان تاکید کرد:عزت و موفقیت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدایی که است که غیورمردانه در مقابل کفر و دشمنان ایستادند.

کریمیان اظهار کرد:دشمنان با روش های و سناریوهای جدیو به دنبال نفوذ و رخنه در جمهوری اسلامی ایران هستند  و یه شرط داشتن اخلاص توکل به خدا و روحیه شهادت طلبی دشمنان موفق نخواهند شد.

مسئول سابق بهداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت:شهدا و رزمندگان بهداری دارای روحیه والایی بوده که برغم مشکلات بسیار  در جبهه ها شبانه روزانه فعالیت می کردند.

سردار فتحیان افزود:دشمنان به خوبی از اهمیت بیمارستان ها و اورژانس ها با خبر بودند و به همین دلیل ده ها بار مراکز درمانی دوران دفاع مقدس را بمباران می کردند ولی با این وجود کادرهای درمانی با شجاعت و رشادت  مجروحان را مداوا کردند.

وی یادآور شد:بیش از 3 هزار عمل عمل جراحی  در بیمارستان های صحرایی علی ابن ابی طالب و فاطمه الزهرا در دوران دفاع مقدس انجام شد .

فتحیان بیان کرد:در عملیات والفجر 8 ،28 هزار نفر از رزمندگان مجروح و شیمیایی شده بودند که 2 هزار نفر از آنها مصدوم بدحال بودند و پزشکان متخصص و کادر درمانی جان برکفانه  جان بسیاری از آنان را نجات دادند.

 معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم ایمان قلبی به پرورگار ،عشق و توسل  به اهل بیت و انگیزه کسب رضایت الهی ،ولایت مداری و داشتن یاور قلبی را ویژگی های بارز شهدا بیان کرد.

سردار عبدالهی وظیفه کنونی ما را شناخت صحیح  راه شهدا و الگو قرار دادن آنها دانست.

در این مراسم از تمبر یادبود شهدا بهداری لشکر عاشورا رونمایی و از خانواده شهدا بهداری لشکر عاشورا تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار