سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

مراسم گرامیداشت فقید ورزش باستانی استان

جامعه ورزش ، پیشکسوتان ، قهرمان و ورزشکاران ایلام دراستانه اربعین حسینی یاد وخاطره درگذشتگان ورزش باستانی گرامی داشتند .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ هیات پهلوانی وزورخانه ای استان وشهرستان با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان در آستانه اربعین حسینی با حضور خانواده های 9 فقید ورزش باستانی در محل زورخانه پوریای ولی مراسم گرامیداشت یاد وخاطره ی بنام فقید ورزش برگزار نمود .

در ابتدای این مراسم علی اصغر کمالی مدیر اداره ورزش وجوانان شهرستان با تشکر از حمایت مدیرکل ورزش وجوانان استان گفت : برای عزیزانی که تا دیروز در میان ما بودند ونفس گرمشان محافل ما را همیشه مزین می کرند واکنون فقط با یاد وخاطره نامی از انان برده می شود کاری بسیار ناچیز است ، در مکتب مولا علی (ع) جمع شده ایم تا به روح بلند انها بگوییم در مقابل خانواده ات که نماد راستی ودرستی ومعرفت بودید سر تعظیم وتکریم فرود می اوریم به امید انکه این برگ سبز را ازجانب دوستان ویاران سالیان سالت پذیراباشید.

این مسئول در پایان افزود : گرامیداشت یاد وخاطره ی ورزشکاران از دست رفته نشانه ی منش پهلوانی وقدر شناسی دوستان ورزشکاران این رشته ملی ، مذهبی است واین منش همیشه در فرهنگ واداب پهلوانی ریشه دارد .

با اهدای هدایای ولوح یاد بود از خانواده های این عزیزان تقدیر بعمل آمد .









انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.