سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید؛

روحانی وارد استان البرز شد/ رئیس جمهور: دولت برای توسعه البرز هرچه در حد توان داشته باشد، انجام خواهد داد + فیلم





رییس‌ جمهور صبح چهارشنبه در سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، وارد کرج مرکز استان البرز شد.



به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌ جمهور صبح چهارشنبه در سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، وارد کرج مرکز استان البرز شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

روحانی در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیمات مختلفی که برای توسعه و آبادانی استان البرز اتخاذ شده، اظهار امیدواری کرد که مجموع این تصمیمات به نفع مردم و موجب خیر و برکت برای استان باشد.



روحانی، استان البرز را جوان‌ترین استان کشور توصیف کرد و اظهار داشت: این استان بخاطر اینکه محل اتصال مرکز به غرب و شمال کشور است، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

رییس‌ جمهور گفت: استان البرز دارای مردمی با روحیه بانشاط و آزمون‌داده در دوران دفاع مقدس و همه مراحل انقلاب بوده و جزو پیشتازان مردم کشورمان در روزهای مهم تاریخی کشورمان هستند.

روحانی در ادامه از سفر به استان البرز و دیار عاشقان ولایت در ایامی که بوی عطر حسینی و اهل بیت عصمت و طهارت به مشام می‌رسد، اظهار خوشحالی کرد و گفت: در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که در هیأت وزیران برای توسعه و پیشرفت استان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفته ، به اطلاع مردم خواهد رسید.



رییس‌ جمهور تأکید کرد: برای توسعه و پیشرفت استان هر آنچه لازم و در حد توان دولت باشد، عمل خواهیم کرد.

دیدار عمومی با مردم، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران و جلسه شورای اداری استان البرز از جمله برنامه‌های سفر دکتر روحانی به این استان است.







استقبال مردم استان البرز از رییس‌ جمهور

اقشار مختلف مردم استان البرز بویژه جوانان با حضور پرشور و گسترده خود، استقبالی گرم و به یادماندنی از رییس‌ جمهوری و کاروان تدبیر و امید انجام دادند.

مسیرهای تعیین شده برای استقبال از رییس‌ جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید، مملو از جمعیتی بود که از ساعت‌های اولیه صبح، برای خیرمقدم و خداقوت به رییس‌ جمهوری در خیابان‌های کرج تجمع کرده بودند.



قشرهای مختلف مردم  اعم از زن و مرد و پیر و جوان در این مراسم با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی بر حمایت، همدلی و همراهی با دولت تدبیر و امید تأکید کردند.

در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید، استقبال‌کنندگان با شور و نشاط و با حضور باشکوه و گسترده، عشق، ارادت و علاقمندی خود به رییس‌ جمهوری و دولت تدبیر و امید را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۵
مگه دانشآموزان به خاطر آلودگی هوا تعطیل نشده بودن
پس چرا سخنرانی لغو نشد