سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز در مرز مهران

با راه اندازی 2 اردوگاه، ظرفیت اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز در مرز مهران فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، روز سه شنبه در نشست خبری در پایانه مرزی مهران گفت: ظرفیت اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز با راه اندازی 2 اردوگاه در مرز مهران فراهم است و در شرایط اضطراری امکان افزایش ظرفیت اسکان تا 12 هزار نفر نیز وجود دارد.

وی افزود: 2 بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و سپاه امیرالمومنین(ع) استان نیز با 65 نفر کادر پزشکی و تخصصی در هفت رشته تخصصی در مرز مهران مستقر هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همچنین بیمارستان 100 درصد صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه در مرز مهران راه اندازی شده که دارای اتاق عمل و 70 نفر کادر پزشکی است.

وی اضافه کرد: 600 دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال زائران اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران به شهرهای مبدا بصورت رایگان اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت:علاوه بر این، 500 دستگاه اتوبوس نیز توسط شرکت جوان سیر ایثار برای بازگشت زائران در مرز مهران مستقر شده است.

سردار سید صادق حسینی گفت: با توجه به احتمال یکطرفه شدن جاده مهران ایلام در زمان بازگشت موج زائران، یک دهنه پل به طول 63 متر و عرض 6 متر در کنار رودخانه گاوی در مسیر مهران - ملکشاهی توسط سپاه احداث شد تا روند تردد در این نقطه با سهولت بیشتری انجام شود.

امتهای پیام/ع

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.