سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازماندهی بزرگترین اعتراض‌های خیابانی تاریخ آمریکا در مراسم تحلیف ترامپ

چپ‌های افراطی آمریکا در تلاش برای برهم زدن مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبگاه آمریکایی «اند آو امریکن دریمز» از برپایی بزرگترین اعتراض‌های خیابانی آمریکا در روز تحلیف ریاست جمهوری در بیست ژانویه در واشینگتن دی سی پایتخت این کشور خبر داد.

بر این اساس، اینک فعالان و هواداران چپ‌های افراطی در آمریکا، خواهان حضور هزاران نفر از اهالی این کشور در واشینگتن دی سی به قصد برهم زدن این مراسم شده‌اند.

این وبگاه ‌آمریکایی از اعلام آمادگی 25 هزار آمریکایی عصبانی از نتیجه انتخابات در روز شنبه و تنها از شهر نیویورک خبر داد  و نوشت: چپ‌های افراطی هنوز دو ماه زمان برای سازمان دهی نیروهای خود دارند تا این تظاهرات مبدل به پر هرج و مرج ترین مراسم تحلیف ریاست جمهوری تاریخ آمریکا شود.

در یکی از صفحات فیسبوک برای عضو گیری جهت برگزاری این مراسم تاکنون 7800 نفر ثبت نام کرده‌اند و 26 هزار نفر دیگر نیز آمادگی خود را برای شرکت در این گردهم آیی اعلام کرده‌اند.

در شبکه‌های مجازی فیسبوک و توئیتر نیز هشتگ‌هایی با عنوان «  #DisruptJ20 » ساخته شده و فعالان در آن ‌جا پیام‌هایی با مضامین تلاش در مسدود کردن مسیرهای عبور، بستن مسیر اتوبوس‌ها و اختلال‌های خیابانی پست کرده‌اند.

این وبگاه در خاتمه نوشت: اینک چپ‌های افراطی با توجه به صدمین سالگرد انقلاب روسیه در سال 2017 از واژه «انقلاب» و تمایل به وقوع آن در آمریکا، استفاده می‌ کنند.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.