سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجیلو: سبک فوتبال سوریه اروپایی است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سبک فوتبال سوریه اروپایی و مبتنی بر قدرت بدنی است.

اصغر حاجیلو در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه بیان کرد: موضوعی که کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به خوبی جا انداخته، تاکتیک پذیری تمام بازیکنان است. در واقع همان گونه که شخص کی روش به خوبی در تیم ما جا افتاده و وی را به عنوان یک مربی توانمند قبول داریم، تدابیر تاکتیکی این مرد پرتغالی هم در تیم ملی ایران جا افتاده است.

وی درمورد غیبت چند بازیکن تیم ملی در بازی فردا، گفت: تک تک بازیکنان ما چه نفرات اصلی و چه بازیکنانی که به عنوان جانشین به میدان می روند با تاکتیک های سرمربی تیم ملی انطباق پیدا کرده اند. براساس برنامه های کی روش بازیکنان ما در هر 2 فاز تهاجمی و تدافعی عملکرد خوبی دارند. بنابراین با توجه به این امر، غیبت چند بازیکن کلیدی تیم ملی مقابل سوریه احساس نمی شود.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت جوی نامناسب سرمبان مالزی محل برگزاری این بازی، تصریح کرد: با توجه به این که پسرم در مالزی تحصیل می کند با شرایط جوی این کشور آشنایی دارم. باران استوایی در این کشور زیاد می بارد. به گونه ای که حدود 10 دقیقه باران به شدت می بارد اما 2 دقیقه بعد اثری از این باران روی زمین نمی بینید. زمین های این کشور آب را به شکل مناسبی جذب می کند. از طرفی بازیکنان سوریه نسبت به ملی پوشان ما با هوای بارانی آشنایی کمتری دارند. به همین دلیل نباید از وضعیت جوی نامناسب مالزی بهانه بگیریم چرا که در همین شرایط هم توانایی زیادی برای برتری مقابل سوری ها داریم و شک نکنید اگر نیمی از بازیکنانمان را هم مقابل سوریه نداشته باشیم، در بازی فردا با پیروزی زمین را ترک می کنیم.

 حاجیلو درباره سبک بازی تیم سوریه، خاطر نشان کرد: در مقدماتی جام ملتهای 1984 سنگاپور، 2 بار مقابل سوریه بازی کردم که تیم ملی توانست با نتایج سه بر صفر و یک بر صفر این تیم را شکست دهد. سوری ها از همان زمان مانند تیم های اروپایی بازی می کردند و این سبک همچنان در بازی این تیم دیده می شود. سوریه فوتبالی فیزیکی ارائه می کند و نمایش آن ها مانند سایر تیم های عربی نیست. هر چند نباید سوریه را مانند تیم های ضعیفی چون بنگلادش تصور کرد اما با شناختی که از بازیکنان ایران و تدابیر کی روش دارم، تیم کشورمان را برنده بازی فردا می دانم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.