سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حذف چمن از اطراف بزرگراهها در دستور كار

حذف چمن از اطراف بزرگراهها در دستور كار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به اينكه در بزرگراهها چمن ها نمي توانند كارايي مناسبي داشته باشند گفت : به صورت تدريجي اين چمن ها حذف خواهد شد و از درختان مقاوم به خشکی استفاده مي شود.

مهدي باقر بيگي با اشاره به حذف چمن هاي حاشيه بزرگراه هايي مانند بزرگراه شهيد خرازي، اظهاركرد: بايد به جاي استفاده از چمن ها از سنگ هاي رنگي و ساير مصالح زينتي در اين اماكن استفاده كرد.

وي اضافه كرد: استفاده از چمن در حاشيه بزرگراه ها از لحاظ هزينه اي هيچ توجيهي ندارد زيرا هزينه نگهداري از آن بالا است و بازدهي مناسبي نيز ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به خشكسالي و محدوديت منابع آبي بايد به سمت و سويي حركت كنيم كه از كمترين ميزان آب بيشترين بهره را ببريم.

باقر بيگي افزود: يكي از راهكارهاي حل اين بحران استفاده از گياهاني است كه مقاوم به كم آّبي هستند همچنين استفاده از پساب مي تواند راهگشا باشد.

وي اعلام كرد: همچنين گل هاي حاشيه ميادين و خيابان ها نيز به صورت فصلي تعويض مي شوند كه همين مورد باعث ازدياد هزينه ها است و باید روند اين موضوع نيز تغيير كند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: حذف چمن ، بزرگراه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.