سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

شناسایی 15 مورد آسیب اجتماعی

معاون استاندار از شناسایی 15 مورد از آسیب های اجتماعی برای آگاهی بخشی به دانش آموزان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: این آسیبها در قالب برنامه های مختلف  و با هدف مصونیت بخشی دانش آموزان تشریح و راهکارهای مقابله با آن آموزش داده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همچنین گفت: موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی مساله ای فرابخشی و نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این جلسه اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس را نیازمند مدرسان قوی و خبره دانست و اضافه کرد: با توجه به شیوع آسیب های اجتماعی نوپدید در میان دانش آموزان لازم است  اطلاعات معلمان و اولیا درباره انواع آسیب های اجتماعی افزایش یابد.

قاسمی همچنین با اشاره به لزوم توجه و گسترش موزه فرهنگ و آموزش، از اختصاص فضایی جدید برای الحاق به فضای فعلی این موزه خبر داد.

پلیس و دانشگاه علوم پزشکی هم دراین جلسه اعلام کردند : آماده اند ضمن برپایی نمایشگاه عوارض و خطرات آسیبهای اجتماعی ، مهارتهای زندگی را به دانش اموزان و معلمان آموزش دهند.

دراین جلسه همچنین مقررشد : تا پایان اسفند 500 معلم زبده روشهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را به دانش آموزان آموزش دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.