سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مهارت پلی به سوی اشتغال

مهارت آموزي در جوانان فرصت مناسبي براي رزرو شغل در آينده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان گفت، با توجه به اينكه یکی از جدی ترین دغدغه های نظام جمهوری اسلامی، مسئولین، جوانان و خانواده ها بحث اشتغال است، مهارت آموزي به عنوان يك ضرورت اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي در تعديل نرخ بيكاري مؤثر بوده و فرصتي مناسب براي ورود افراد به بازار كسب و كار مي باشد.

ابوطالب جلالي بيان داشت: راه برون رفت از مشکل بیکاری در آموزش مهارت به افراد است و باید اطمینان پیدا کنیم که اگر از مسیر مهارت عبور کنیم مشاغل درآمدزا و متناسب با مزیت های منطقه ای در اختیار جوانان قرار می گیرد و در این راستا رسانه ها می توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

وی ادامه داد: برنامه هماهنگ کشوری در راستاي تحقق سياست هاي كلي اشتغال ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه ي آموزش نيروي انساني متخصص، ماهر و كارآمد متناسب، همزمان با سراسرکشور از 22 لغایت 27 آبان ماه سالجاری باهدف فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزشهای فنی ومهارتی در استان اجرا خواهد شد.

جلالي اظهار داشت: تجهیزات وکارگاه های مراکز آموزش فنی حرفه ای استان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و مردم می توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی وحرفه ای سطح استان با این توانمندیها و دستاوردها آشنا شوند.

وی، هماهنگي انجام بازديد براي نواحي مختلف آموزش و پرورش شهر اصفهان را از طريق واحد روابط عمومي و شماره تلفن 36693169 اعلام كرد و در ادامه از از اقشار مختلف مردم ، مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، شوراها، فرمانداران، اصناف و صنایع، دانشجویان و دانش آموزان نیز جهت بازدید از مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان دعوت نمود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.