سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

راه اندازی پایانه ویژه رانندگان کاروان های اربعین اعزامی از آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پایانه ویژه رانندگان کاروان های اربعین اعزامی از این استان با عنوان پایانه برکت در مرز مهران استان ایلام راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،عبدالحسین علی اکبری افزود: این پایانه به همراه اکیپ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بیست و پنجم آبان ماه جاری تا پنجم آذرماه، در این مرز مستقر می شوند.

وی اضافه کرد: امسال آذربایجان غربی در زمره استان هایی است که به عنوان استان پشتیبان زائران اربعین حسینی انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: پایانه در نظر گرفته شده برای رانندگان نیز در راستای جلوگیری از ایجاد ترافیک و رفاه زائران و رانندگان هنگام برگشت برای اسکان و خدمات دهی به رانندگان اعزامی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های ما و مسئولان استانی، ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی است که در راستای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، هماهنگی های لازم با مدیران فنی شرکت ها و موسسات برای نظارت دقیق تر بر وضعیت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی به مقصد مناطق مرزی مهران انجام شده است.

علی اکبری گفت: انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافربری آذربایجان غربی هم آمادگی خود را در جهت ارائه سرویس های مازاد در صورت نیاز به صورت شبانه روزی طبق روال سال های گذشته اعلام کرده است.

کاروان های ویژه همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی، از پایان این هفته به سمت مرز مهران و از آنجا به سمت اعتاب مقدسه نجف و کربلا اعزام می شوند.

امسال سی ام آبان ماه مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

مرز مهران، مرز در نظر گرفته شده برای ورود زائران آذربایجان غربی در همایش اربعین امسال است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.