سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلفی سروش جمشیدی با مجری مشهور/عکسی از امید حاجیلی در کنار مهران مدیری/ فریدون آسرایی در جزیره بوراکای

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

 بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


احمد مهران فر نوشت:
"من و مهران عزيز تصميم گرفتيم اين عكس دو نفره رو بگيريم تا هموطنان عزيزمان چون سالها قبل كه در تشخيص و شناسايي ابوالفضل پورعرب و فريبرز عرب نيا اشتباه كرده و سر در گم مي شدند اين بار دچار اين مشكل نشده و اين سر در گمي تلخ تاريخي تكرار نشود."


سروش جمشیدی نوشت:
"برنامه امروز "حالا خورشيد" از زاويه اي ديگه كه شايد كمتر ديده شد ممنونم از همه شما خوبان كه امروز من رو ديدين و با حال خوبم همراه شدين و با پيامهاي پر از مهرتون دلگرمم كردين، هميشه شاد باشين دوستون دارم."


داریوش فرضیایی نوشت:
"ای کاش مَـــردم از عقربه هاے ساعت مے آموختند که وقتــے از کنار هم رد مے شوند به همدیگر تنه نزنند."


کاوه سماک باشی نوشت:
"ما؛میتوانیم خیلی چیزهارابه ادمهای اطرافمان هدیه کنیم.مثل عشق؛لذت؛محبت. اما؛لیاقت داشتنشان را؛ما نمیتوانیم به انها بدهیم. بزرگ؛بیندیشیم. بزرگ؛زندگی کنیم.بزرگ؛رفتارکنیم و طوری باشیم که ادمها بادیدنمان؛لبخند به لبانشان بیاید.کاریزما داشته باشیم و اطرافیانمان را دوست بداریم.اما!ادمهای کوچک رادرزندگیمان راه ندهیم که مارا "کوچک"؛نگاه میدارند.دوستون دارم.سپاس که کنارمید و به وجودتون افتخار میکنم. لبخند بزنید.غم؛گذراست.مخلصیم رفقا."


فریدون آسرایی نوشت:
"مجموعه عكس هايى از مسافرت به جزيره بوراكاى و بازگشت دوباره به مانيل دو سالى گذشت تا دوباره در دريا شنا كردم بار اخر هم جزيره بوراكاى بود تمام مدت در فكر ساختن يك ملودى خوب بودم و يه كارايى كردم و بايد ببينم چى از اب درمياد خيلى وقتا تخيلات با واقعيت خيلى فاصله دارن ولى تلاشم رو كردم."


امیر کربلایی زاده نوشت:
"از بازي كردن در كنار اين كوچولو ومادرش كلي كيف كردم ،.با همه خريتشون آروم و بي صدا تمام تلاششون رو كردن كه همكاري كنند ،..كوچولو در اولين حضورش جلوي دوربين گل كاشت و درست وسط سكانس خودش رو راحت كردخب استرس داشت."


باربد بابایی نوشت:
"ما بلديم از سختترين لحظات زندگيمان شادترين ساعتهارو بسازيم چرا كه پشتمون به كسي گرمه كه اون كَس حواسش به همه هست علي الخصوص به ما كه همه كَس و كارمون همونيه كه هميشه كنارمون هست . خدايا شكرت
 پ.ن: دوست داشتني هستيد همتون بي دليل و با دليل بعد از خدا ممنونم كه حواستون به ما هست."


دانیال عبادی نوشت:
"موفقیت در این نیست که چه چیزی در پیش رو داریم موفقیت در این استکه چه چیزی در پشت سر به جا می گذاریم."


امید حاجیلی عکسی از خود در کنار مهران مدیری را به اشتراک گذاشت.



علی ضیاء نوشت:
"من و معراج جان در حال ورزش و فيزيوتراپي براي پام دير رسيديم به هم ولي الان انگار هزار سال هست رفيقيم."


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.