سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

برگزاری مراسم گرامیداشت مبارز انقلابی

مراسم گرامیداشت مبارز انقلابی در 3 شهر گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مراسم گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر شجونی امروز در مسجد جامع شهر فومن برگزار شد.

  در این مراسم که با حضور جمعی از روحانیان، مسئولان محلی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی حسن زاده یکی از روحانیان منطقه گفت: علمای اسلام با عزت نفس و خودسازی هدایت گر جامعه بسوی رستگاری و روشنگری هستند.

وی از ویژگی های بارز اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین جعفر جوادی شجونی یاد کرد و افزود: ایشان در حمایت از ولایت، اجرای فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب بسیار استوار بود.

مراسم گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر شجونی در مسجد جامع شفت نیز برگزار شد.

امام جمعه شفت در این مراسم با اشاره به فضیلت های اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین شجونی گفت: ایشان از مبارزان انقلابی در دوران خفقان شاهنشاهی بود و بارها مورد آزار واذیت ساواک قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی افزود: حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر شجونی  نقشی موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و آگاهی مردم ایران  به ویژه گیلان ایفا کرد.

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین شجونی در مسجد جامع صومعه سرا هم امروز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه صومعه سرا در این مراسم به نقش بسزای وی در تحقق آرمان های انقلاب اشاره کرد و افزود: علما و بزرگان اسلام و انقلاب باید الگویی برای نسل امروز در پایبندی به ارزش های اسلامی باشند.

انتهای پیام/ع



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.