سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

سیستان وبلوچستان دروازه ورود مشتاقان غیر ایرانی اربعین

سیستان وبلوچستان دروازه ورود مشتاقان غیر ایرانی اربعین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان میرجاوه در سیستان و بلوچستان، دروازه اصلی ورود زائران غیرایرانی اربعین حسینی به کشور است که بیش از سایر نقاط کشور، پذیرای زائران بوده و از این روی، امکانات و زیرساخت‌های لازم در این نقطه هر سال رو به افزایش است.

علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: میزبانی زائران حسینی افتخار بزرگی برای مردم استان است که بحمدالله تاکنون با ارائه خدمات مطلوب، نشان داده‌اند که خدمتگزار شایسته‌ای برای اهل بیت(ع) هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ان‌شاء الله ۱۰۰ تا ۱۱۰ درصد زیرساخت‌ها و امکانات پایانه مرزی میرجاوه از جمله امکانات رفاهی در پایانه مرزی و موکب امام خمینی(ره) با هدف نگاه ارزشی به زائران تا سال آینده افزایش خواهد یافت.

وی افزود: زائران پاکستانی اربعین حسینی از نقاط مختلف این کشور برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی، وارد مرزهای ایران اسلامی می‌شوند و باید با برنامه‌ریزی مناسب، شرایط لازم برای استراحت، اسکان، اطعام، خدمات بهدشاتی درمانی و ایجاد فضای معنوی برای زائران مهیا شود.

هاشمی ضمن اشاره به استقرار اکیپ‌های ارائه خدمات بهداشتی ـ درمانی در زائرسرای امام رضا(ع) و امام خمینی(ره)، بر اهمیت مشارکت خیران در تأمین و تجهیز زیرساخت‌های زائرسراها تأکید کرد.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.