سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی کیک بوکسینگ

تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ فدراسیون توانست در رقابتهای جهانی 2016 ایتالیا با کسب 7 مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی تیمی مسابقات جهانی در استایل لوکیک دست یابد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، مسابقات قهرمانی جهان کیک بوکسینگ از7 نوامبر( دو شنبه 17 آبان ) آغاز و تا 12 نوامبر ( شنبه 22 آبان ) ادامه یافت. تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ کشورمان در این رقابت ها با ترکیب هشت ورزشکار، سرمربی،مربی و داور به این رقابت ها اعزام شد.

در روز بازی های فینال محمد جواد حيدري نماینده کشورمان در وزن ٦٠- كيلوگرم که با پیروزی در برابر حریفانی از کشورهای فرانسه و آرژانتین جواز حضور درفینال را بدست آورده بود، اولین فینالیست ایران شد و با اقتدار از سد حريف كانادايی خود گذشت و اولين طلای تيم ايران بدست آمد.

در ادامه علی فرح زاده نماينده وزن ٦٣/٥- كيلوگرم تيم ملي كيك بوكسينگ كشورما از سد حريف قدرتمند خود از كشور آرژانتين گذشت تا دومين طلای كشورمان بدست آيد، فرج زاده با یک قرعه استراحت و عدم رویارویی حریف بلژکی به فینال راه یافته بود.

ابوذر لرستاني دیگر نمانده کشورمان در سه راند نفسگير طلاي وزن ٧١- كيلوگرم مسابقات جهاني كيك بوكسينگ WKF را براي كشورمان به ارمغان آورد، لرستانی برای رسیدن به فینال مسابقات از سد حریفان فرانسوی و پرتغالی کذشته بود.

سجاد قربانی نماینده وزن منهای 75 کیلو گرم درمقابل حريفی از كشور فرانسه قرار گرفت و بعد از سه راند مبارزه توانست چهارمين مدال طلاي تيم ملی كيك بوكسينگ كشورمان را به ارمغان آورد، اوهم برای راهیابی به فینال حریف لهستانی خود را مغلوب ساخته بود.

علی تکلو نماینده وزن ٨٦- كيلوگرم تيم ملي ايران در برابرحريف فرانسوی پیروز شد و ايران را به يك مدال طلای ديگر رساند، تکلو برای رسیدن به فینال از یک قرعه استراحت و پیروزی بر حریف پرتغالی بهره برد.

سینا كريميان نماینده وزن ٩١- كيلوگرم كشورمان در بك بازی هوشمندانه حريف  خود از لهستان را با مدال نقره بدرقه كرد تا گردن آويز طلا به نام او ثبت شود، کریمیان برای رسیدن به فینال یک بار دیگر حریفش را ناک اوت کرده بود.

جعفر احمدی كاپيتان تيم ملي كيك بوكسينگ در وزن بعلاوه 90 پرونده كسب مدالهای طلای اين دوره از مسابقات تيم ملي ايران را با مدال طلای سنگین وزن بست، او برای رسیدن به فینال مسابقات از سد کشور لهستان گذشته بود.

در اولین روز از مسابقات جواد شهبازی نماینده وزن منهای 81 کیلو گرم در مصاف با حریف صاحب نام پرتغالی به رغم شایستگی با یک اخطار بیشتر بازی را واگذار کرد و به مدال برنز مسابقات بسنده کرد.

در این رویداد مصطفی سالاریان بعنوان سر مربی،امیر مصدق مربی و یاشار میردامادی داور تیم ایران را همراهی کردند.

تیم ملی کیک بوکسینگ بامداد فردا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران وارد کشور خواهد شد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.