سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

سنجش بینایی 7800 کودک رامهرمزی

7800 کودک این شهرستان تحت سنجش بینایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ویسی نژادرئیس بهزیستی رامهرمز گفت: در حال حاضر طرح پیشگیری از تنبلی چشم در 2 پایگاه متمرکز و 15 پایگاه غیرمتمرکز در سطح شهرستان در حال اجرا است.

ماشاءالله ویسی‌نژاد افزود: این طرح باهدف پیشگیری از بروز انواع بیماری‌های چشمی، خصوصاً بیماری آمبلیوبی یا تنبلی چشم صورت می‌گیرد.

وی گفت: در این طرح قرار است 7 هزار و 800 کودک 3 تا 6 ساله شهری و روستایی در سطح یک توسط مربیان آموزش‌دیده مورد معاینه قرار گیرند.

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز افزود: کودکان مشکوک تشخیص داده‌شده توسط مربیان در سطح 2 و 3 توسط بینایی‌سنج و چشم‌پزشک مورد معاینه قرار خواهند گرفت و در صورت بیماری‌های چشمی از خدمات رایگان بهزیستی برخوردار خواهند شد.

ویسی نژاد همچنین گفت: این طرح در سال گذشته 7 هزار و 800 کودک را در سطح شهرستان پوشش داد که از این تعداد 207 نفر از خدمات تهیه عینک و عمل جراحی به‌صورت رایگان توسط بهزیستی برخوردار شدند.

وی افزود: این طرح تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد و مردم شهر می‌توانند برای معاینه چشم کودکشان در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به پایگاه سنجش بینایی به آدرس انتهای پاساژ کرم‌زاده مراجعه کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.