سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

عبور5000زائر خارجی از مرزشلمچه به عراق

تاکنون ۵۰۰۰ زائر خارجی از مرز شلمچه به عراق رفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار تبعه خارجی از مرز شلمچه عبور کرده اند که از هفته آینده بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

سردار محمد رضا اسحاقی افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده به طور عملی زمان ماندگاری زائران در صف خروج از مرزهای خوزستان در کمتر از پنج ثانیه انجام می شود.

وی گفت: ازآنجایی که مرز شلمچه مانیفست هست به همین دلیل توصیه می کنیم تا زائران در جهت عبور به شکل خطی و به ترتیب اسامی نوشته شده در مانیفست در صف بایستند تا معطلی ایجاد نشود.

سردار اسحاقی با تاکید بر رعایت این موضوع به جهت جلوگیری از ایستایی در صف خروج، افزود: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر از مرزهای استان خوزستان به عراق سفر کرده اند.

وی تصریح کرد: روز گذشته ۴۴ هزار زائر از مرز شلمچه و ۲۸ هزار زائر نیز از مرز چذابه عبور کردند.فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در زمان حاضر با ازدحام زائران در مرزها مواجهیم و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود که پس از طی مراحل قانونی به قصد کربلا عبور می کنند.

سردار اسحاقی گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار تبعه خارجی از مرز شلمچه عبور کرده اند که از هفته آینده بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

و ی افزود: پیش بینی ما آن است که بیش از ۲۰۰ هزار تبعه خارجی برای سفر به کربلا به مرزهای ما مراجعه کنند و خوشبختانه آمادگی لازم برای استقبال و تسهیل عبور آسان آنان وجود دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.