سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

رتبه برتر استان در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی

استان سمنان، با کاهش 38 درصدی تلفات ناشی از سوانح رانندگی در معابر شهری عنوان برترین استان كشور را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : برابر اعلام رسمی پلیس راهور ناجا، استان سمنان، با کاهش 38 درصدی تلفات ناشی از سوانح رانندگی در معابر شهری عنوان برترین استان كشور را در 6 ماهه نخست امسال كسب كرد.
سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت : با تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده و شبانه‌روزی صورت گرفته، تلفات ناشی از سوانح رانندگی در معابر شهری استان در طرح نوروزی امسال 100 درصد كاهش یافت و علاوه بر آن این شاخص در 6 ماهه نخست سال هم با کاهش چشمگیر روبرو بوده و در همین راستا، سمنان حائز رتبه نخست كشور شناخته شده است.
وی گفت: این موضوع در 6 ماهه نخست امسال نیز محقق شد و سمنان با كاهش 38 درصدی شمار تلفات تصادفات در حوزه پلیس راهور، عنوان استان برتر كشور را از آن خود كرد.
وی خاطرنشان كرد: بی تردید برنامه‌ریزی هدفمند، مدیریت و نظارت صحیح و همت و تلاش مضاعف دست‌اندركاران حوزه ترافیك شهری، این كاهش چشمگیر حوادث و سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن را در پی داشته است.
این مسئول انتظامی به كاهش 42 درصدی شمار متوفیان تصادفات شهری در سطح استان از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر ماه نیز اشاره و تصریح كرد: با جدیت به دنبال بهبود این وضعیت هستیم.
انتهای پیام / ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.