سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متمم عجیب و غریب در قرارداد یک تیم لیگ برتری

متمم عجیبی در روزهای اخیر به قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان اضافه شده که می تواند این تیم را در ادامه مسابقات لیگ برتر به حاشیه بکشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در این فصل از رقابت های لیگ برتر مشکلات عجیب و غریبی داشته درحالی می بایست در چارچوب هفته یازدهم لیگ به مصاف پدیده برود که چند بازیکن این تیم در آستانه جدایی از آبی های خوزستان هستند.

نعمتی نژاد، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان چند روز قبل در نشستی که با بازیکنان تیمش داشت، متمم عجیبی به قرارداد بازیکنان اضافه کرد و قرار شد باشگاه تا نیم فصل ، ٥٠ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و در غیر اینصورت، رضایت نامه بازیکنان برای خروج از تیم صادر شود.

البته نکته جالب آن است که بازیکنان و کادرفنی آبی ها کمتر از 10 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند و مشخص نیست چگونه در کمتر از 5 هفته  5 میلیارد به تیم تزریق خواهد شد؟

 درصورتیکه این متمم اجرا نشود، بیشتر بازیکنان آبی ها جدا می شوند و این موضوع می تواند زنگ خطر جدی برای تیم قهرمان لیگ باشد.

در همین باره سید اکبر پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این متمم امضا شده  است و می تواند زنگ خطری برای مسئولان استان و باشگاه باشد. امیدوارم مشکلات مالی هرچه زودتر به پایان برسد و بازیکنان در تیم حفظ شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.