سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت هفته جهانی دیابت در یاسوج

همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت هفته جهانی دیابت 28 آبان‌ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ درنشست بررسی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دیگر مسؤولان برگزار شد.

در این جلسه فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حمایت و کمک به بیماران خاص استان تاکید کرد و گفت: وظیفه شرعی، قانونی و انسانی ماست که به افراد مشکل‌دار توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توجه به بیماران خاص از آن دسته مواردی است که باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: حس نوع‌دوستی ایرانیان باعث شده که ما ایرانیان بیشتر به بیماران مشکل‌دار توجه کنیم.

محمدی تصریح کرد: امیدواریم با حس مسئولیت‌طلبی مسؤولان زمینه نشاط و امید برای بیماران خاص در جامعه ایجاد شود.

سید محمود سعیدی در ادامه این نشست بر ضرورت توجه و حمایت از بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: به منظور ارج نهادن به این قشر و همزمان با هفته جهانی دیابت همایش پیاده‌روی خانواده در مرکز استان و برخی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری همایش پیاده‌روی را 28 آبان‌ماه عنوان کرد و گفت: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در بین بیماران خاص برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: همایش پیاده‌روی خانواده در مرکز کهگیلویه و بویراحمد از میدان انقلاب به سمت پارک بانوان راس ساعت هفت صبح 28 آبان ماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.