سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

انهدام باند سارقان با 25 فقره سرقت

باند سارقان با 25 فقره سرقت در ساری دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ زیداله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای برخورد و مقابله با سارقان منزل، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر سرقت منزل، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ کاظمی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افرادی با سکونت در یک منزل مجردی واقع در یکی از مناطق مسکونی شهر، در امر سرقت منازل شهروندان فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: با هماهنگی قضائی این منزل مجردی تحت کنترل قرار گرفت، و افراد ساکن در آن تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

سرهنگ کاظمی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی و بررسی همه جانبه ماموران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با ورود به منزل مورد نظر، هر پنج متهم به سرقت را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم اصلی پرونده و سرکرده باند به نام ح- ح به همراه همدستانش در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بیش از 25 فقره انواع سرقت منزل، داخل خودرو اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: در بازرسی از محل سکونت این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل باند اتومبیل، کتاب خطی و تاریخی، دوربین عکاسی، دوچرخه ، ضبط و پخش اتومبیل، دوربین مدار بسته، لوازم داخلی خودرو کشف شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند و اقدامات لازم برای بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان آن در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.