بیست و چهارمین دوره هفته کتاب با شعار ایران میخواند از 23آبان در مازندران آغاز خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب خبر داد. و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیش از ٢٠ ویژه برنامه به مناسبت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در سراسر استان برگزار می کند.

وی افزود: این ویژه برنامه ها از ٢٣آبان با همکاری اعضاء ستاد و ادارات تابعه به مدت یک هفته در ١٠٠ نقطه از سراسر استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با همکاری ناشران و کتابفروشان ، برپایی همایش تجلیل از خادمان و فعالان نشر ، برگزاری مسابقه کتاب خوانی در نمایشگاه های سراسر استان ، برپایی کارگاه های آموزشی آماده سازی کتاب گارگاه واسپاری کتاب ، تهیه و تدوین کتابچه سبک زندگی حسینی با فرهنگ مطالعه جهت توزیع در نمایشگاه سراسر استان ، برپایی مراسم رونمایی از تازه های نشر و کتب فرهنگ بومی در نمایشگاه های سراسر استان را از جمله ویژه برنامه های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در استان مازندران عنوان کرد.

عباس زارع افزود : اجرای طرح ارمغان دانایی در استان اهداء کتاب به مسئولین استانی ، اهداء کتاب به مدارس ، دانشگاهها – حوزه های علمیه ،، برگزاری جلسات نقد وبررسی کتاب با در نمایشگاه ، برپایی غرفه نقاشی و مسابقه نقاشی با موضوع عاشورا در فضای نمایشگاههای در سراسر استان ، هماهنگی با واحد سینمایی در خصوص اجرای نمایشنامه یا فیلم کوتاه با موضوع محرم در ایام برپایی نمایشگاه سراسر استان از دیگر ویژه برنامه های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب است .

وی گفت : مقرر شد کتابخانه عمومی نیز نسبت به پذیرش عضویت رایگان متقاضیان در هفته کتاب، انتخاب بهترین کتابدار و کتابخوان، اقدام کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار