سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

پلمپ 500 خانه مسافر غیر مجاز در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: 500 خانه مسافر غیر مجاز در همدان پلمپ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مالمیر در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: باید قواعد و قانونی برای فعالیت برای این اماکن در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: وجود خانه مسافرها برای ایجاد بازاریابی و کسب درآمد اقشار مختلف مردم پذیرفته شده است اما باید توجه داشت که کسی که مشتری خانه مسافر است، مشتری هتل نیست، اما باید بدانیم حاشیه فعالیت هتل‎ها با این خانه مسافرها مشترک است.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان با اشاره به اینکه باید به سمت کیفیت کار و بهبود خدمات این خانه مسافرها حرکت کرد بیان کرد: وجود این مکان‎ها برای مسافران هم موجب درآمدزایی برای مردم است، از سوی دیگر این اماکن در اوج ورود مسافر می‎توانند کمک حال این موضوع برای رفاه بیشتر مسافران در همدان باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در ادامه با اشاره به اینکه بازار قدیمی شهرهای ملایر، همدان، نهاوند و تویسرکان در معرض تخریب است: اظهار داشت: باید برای بازسازی آن هر چه سریعتر اقدام شود.

علی مالمیر با بیان اینکه به دلیل عدم ساماندهی در حوزه گردشگری از این نقاط بهره‎ برداری مناسبی نشده افزود: به لحاظ خدمات این بازارها، تاریخ و تمرکز جاذبه گردشگری آن در همدان باید طرح ساماندهی بازار قدیمی همدان که توسط میراث فرهنگی آماده شده به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.