سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فعالیت گروه سرمایه گذار و ایجاد شرکت هلدینگ در اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: به دنبال مدیریت و ایجاد یک شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری در استان هستیم تا در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، راه و عمران اقدام به سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا فولادگر در جمع خبرنگاران گفت : به دنبال مدیریت و ایجاد یک شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری در استان هستیم تا در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، IT، راه، عمران و ... اقدام به سرمایه‌گذاری کنیم؛ مدیریت استان و بانک‌ها و نهادهای مختلف قول همکاری داده‌اند و اکنون می‌توانیم این کار را به صورت جمعی انجام دهیم.
فولادگر در ادامه بیان داشت: بنده در مجلس دهم به عنوان عضو ناظر در شورای عالی اصل 44 و شورای استاندارد که از هر سه قوه نمایندگانی در آن حضور داشته و معمولاً جلسات با حضور معاون اول رئیس‌ جمهور برگزار می‌شود، انتخاب شده و در استان هم به عنوان عضو ناظر انتخاب شده ام و عضو شورای گفت‌وگوی استان نیز هستم.
وی ادامه داد: در سطح ملی نیز تعدادی نمایندگان و حقوقدان‌ها عضو هیأت تطبیق هستند که بنده نیز عضو بوده که کار این هیأت شبیه شورای نگهبان است و مصوبات دولت را و یا مصوباتی که در حکم مصوبات دولت است، از لحاظ تطابق با قانون بررسی می‌کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین گفت: ریاست یک کمیسیون موقتی را بر عهده دارم که در آن قرار است استاندارد به یک سازمان تبدیل شود که ریاست آن را رئیس جمهور مشخص کند و شامل همه کالاها و خدمات باشد؛ این سازمان چهار کار بزرگ را انجام خواهد داد که شامل تدوین استانداردها، اندازه ‌شناسی، تأیید صلاحیت و انطباق می‌شود.
وی به ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: مدتی است دولت اجازه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ را داده که نمونه آن ورزشگاه نقش‌جهان بود که اگر فولاد مبارکه وارد نمی‌شد شاید تا سال‌های دیگر این پروژه بر زمین می‌ماند.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به اصفهان شاهد بهره‌برداری از خط تولید ریل در ذوب‌آهن بودیم که این طرح نیز می‌تواند جان تازه‌ای به ذوب‌آهن بدهد به‌شرط اینکه راه‌آهن از فناوری داخلی حمایت و از واردات ریل جلوگیری کند.
وی در ادامه به سابقه‌ 80ساله راه‌آهن در کشور اشاره کرد و افزود: سابقه کارخانه‌های فولادی در کشور ما 50ساله است و باید زودتر از این، چنین طرح‌هایی اجرا می‌شد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.