سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اظهارات سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری اهواز در خصوص تیمش

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری گفت : دانشگاه آزاد رقیب دیرینه ما است و هر دو تیم نسبت به هم شناخت کافی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در خصوص دیدار حساس این هفته تیمش مقابل دانشگاه آزاد در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد و هر چه داریم باید بگذاریم تا ان‌شاءالله نتیجه را از آن خودمان کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد در حال حاضر به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم ما، صدرنشین لیگ است و این بازی در واقع یک بازی رقابتی است و حکم فینال را دارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: شرایط تیم ما خوب است و در حال حاضر تمرین می‌کنیم و آماده بازی با دانشگاه آزاد هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم از این دیدار سربلند خارج شویم. اگر بازیکنانم خودشان باشند و بازی خودشان را هم انجام دهند و مشکلی هم پیش نیاید، می‌توانیم دانشگاه آزاد را شکست دهیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد رقیب دیرینه ما است و هر دو تیم نسبت به هم شناخت کافی دارند. همچنین با توجه به این‌که هر دو تیم ملی‌پوش دارند،‌ سبک بازی هم را می‌دانند.

بابایی بیان داشت : در این بازی رو در رو کسی نباید اشتباه کند و اگر یک اشتباه کوچک صورت بگیرد، همه چیز تمام است و قابل جبران نیست. دانشگاه آزاد تیم بزرگی است و با چنین تیمی باید بزرگ بازی کنیم.

وی گفت: تیم ما هم خوب است و اکنون آن‌چه مهم است، این است که روحیه بازیکنانم حفظ شود و وارد حاشیه نشوند. بازیکنانم باید بر بازی تسلط داشته باشند و هم و غم‌شان را روی بازی بگذارند.

انتهای پیام /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.