مربی تیم فوتسال بانوان زیر 16 سال گفت: حمل مصدوم با گاری یک شوخی درون تیمی بود که فکر نمی کردیم چنین بازتاب رسانه ای داشته باشد.

بابایی: اتفاق روز گذشته تنها یک شوخی درون تیمی بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران :  روز گذشته و در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال بانوان زیر 16 سال کشورمان در کمپ تیم ملی  اتفاقی عجیب و تأسف برانگیز رخ داد.

اعضای تیم فوتسال بانوان زیر 16 سال کشورمان در حالی که روز گذشته برای تمرین به محل آکادمی ملی فوتبال می رفتند یکی از بازیکنان مصدوم تیم با شرایطی تعجب برانگیز و تاسف بار توسط گاری دیگر بازیکنان را همراهی می کرد. 

فاطمه شریف مربی تیم فوتسال بانوان زیر 16 سال در این خصوص اظهار داشت: قطعا همچین اتفاقی در فوتبال آقایان رخ نمی دهد ، چون سطح رسیدگی به آنها بسیار بالاتر است اما سوالم این است زمانی که همین چند ماه پیش این تیم برای اولین بار در ایران به عنوان پایه های فوتسال زنان شکل گرفت، در این حد بازتاب رسانه ای داشت؟

وی ادامه داد: بازیکن ما زیبا افروغ یک مصدومیت جزئی داشت که میتوانست با عصا راه بیاید و فاصله حدود 500 متری خوابگاه تا محل تمرین را طی کند اما بچه ها برای تفنن از گاری کنار زمین استفاده کردند که عکاس تیم ملی هم در محوطه کمپ تیم ملی حضور داشت  و به قول معروف شکار لحظه ها کرد.

اما فکر نمی کردیم این حرکت که یک شوخی درون تیمی بود به این شکل بازتاب رسانه ای داشته باشد.


پایان پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار