سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

سهولت در انعکاس اخبار خبرنگاران با اقدامات صورت گرفته

تردد زوار در مرز شلمچه لحظه به لحظه منعکس می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیقی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) از مرز بین‌المللی شلمچه به صورت لحظه به لحظه انعکاس داده می‌شود.

داریوش دبیقی  افزود: با استقرار واحد سیار و چند گروه خبری و تولیدی، آخرین اخبار و تصاویر حضور مردم و دستگاه‌های خدمت‌گزار به صورت زنده از شبکه آبادان و شبکه‌های سراسری سیما و صدا پخش می‌شود.

وی گفت: علاوه بر ارتباط‌های لحظه به لحظه با شبکه‌های سراسری و بخش‌های مختلف خبری و رادیو اربعین، برنامه تلویزیونی مرز عاشقی با حضور مقامات لشکری و کشوری، زوار و موکب‌داران به صورت زنده هر شب از مرز بین‌المللی شلمچه پخش خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و مستندسازی اربعین حسینی (ع) افزود: چند گروه مستندساز نیز در دو طرف مرز کشورهای ایران و عراق در حال تولید مستندهایی با موضوعیت اربعین هستند.

دبیقی گفت: شبکه آبادان از چند روز پیش نیز ویژه برنامه‌های مختلفی با موضوعیت اربعین حسینی (ع) و آگاهی دادن به مردم و زوار تولید و پخش کرده و آخرین اخبار، توصیه‌های شرعی، پزشکی، امنیتی و ... را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی افزود: با جلسات متعددی که برگزار شده امیدواریم تردد خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز برای انعکاس بهتر این رویداد عظیم بین‌المللی به سهولت انجام پذیرد و تمام امکانات رفاهی این افراد در مرز شلمچه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.