سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازديد معاون اول رييس جمهور از شركت نساجی حجاب

معاون اول رئيس جهمور از شركت نساجی حجاب در شهركرد بازديد كرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگيری صبح امروز (سه شنبه) در جريان سفر به استان چهارمحال وبختياري با حضور در كارخانه نساجي حجاب، از بخش هاي مختلف اين واحد صنعتي شامل سالن تابندگي و سالن بافندگي بازديد كرد و با توضيحات مدير اين كارخانه در جريان ظرفيت توليد اين كارخانه قرار گرفت.

جهانگيري همچنين از بخش هاي مختلف طرح توسعه شركت نساجي حجاب نيز بازديد كرد و از برنامه هاي توسعه اي اين كارخانه مطلع شد.
 
گفتني است در طرح توسعه شركت نساجي حجاب ده ميليون متر پارچه چادر مشكي در سال توليد مي شود.
 

بازديد معاون اول رييس جمهور از مجتمع توليدی نمد شهركرد


جهانگيري صبح امروز (سه شنبه) در جريان سفر به استان چهارمحال و بختياري با حضور در روستاي بهرام آباد از توابع بخش مركزي شهرستان شهركرد، از بخش هاي مختلف مركز توليد نمد در اين روستا بازديد كرد.

گفتني است معاون اول رئيس جمهور همچنين دومين نمايشگاه سراسري صنايع دستي و سوغات محلي كه در حاشيه مركز توليد نمد برپا شده بود را نيز مورد بازديد قرار داد.

مجتمع مركزي توليد نمد در روستاي بهرام آباد در زميني به مساحت 2 هزار مترمربع و با اعتبار 2 ميليارد ريال احداث شده و براي 60 نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم اشتغالزايي كرده است.


افتتاح كارخانه صنايع ورق هاي پوشش دار تاراز چهارمحال

اسحاق جهانگيري پيش از ظهر امروز (سه شنبه) در ادامه برنامه هاي سفر يك روزه خود به استان چهارمحال و بختياري، كارخانه صنايع ورق هاي پوشش دار تاراز را افتتاح و از بخش هاي مختلف آن بازديد كرد.

در جريان اين بازديد مديرعامل كارخانه نيز گزارشي از ظرفيت توليد، ميزان اشتغالزايي و سرمايه گذاري انجام شده به معاون اول رئيس جمهور ارائه كرد.

اين كارخانه سالانه 330 هزار تن ورق گالوانيزه و گالوالوم توليد مي كند.

سرمايه گذاري صورت گرفته براي احداث اين كارخانه 2 هزار ميليارد ريال بوده و براي 250 نفر به صورت مستقيم و 1250 نفر به صورت غيرمستقيم اشتغالزايي شده است.


افتتاح واحد احياي مستقيم فولاد سفيد دشت با حضور  جهانگيری


اسحاق جهانگيري پيش از ظهر امروز (سه شنبه) در جريان سفر به استان چهارمحال و بختياري واحد احياي مستقيم و انباشت و برداشت شركت فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري با ظرفيت توليد سالانه 800 هزار تن آهن اسفنجي را افتتاح و از بخش هاي مختلف خط توليد آن بازديد كرد.

اين كارخانه با اعتباري بالغ بر 7200 ميليارد ريال و با سرمايه گذاري شركت فولاد مباركه اصفهان (65 درصد) و شركت ايمدرو (35درصد) احداث شده است.

با راه اندازي اين كارخانه براي 350 نفر به صورت مستقيم و براي 3000 نفر بطور غيرمستقيم فرصت شغلي ايجاد شده است.

جهانگيري قرار است تا دقايقي ديگر در آيين افتتاح اين كارخانه سخنراني كند.

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.