معاون اول رييس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداری از چند كارخانه و واحد توليدی صنعتی وارد استان چهار محال و بختياری شد.

معاون اول رييس جمهور وارد استان چهار محال و بختياری شد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگيری معاون اول رييس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداري از چند كارخانه و واحد توليدي صنعتي دقايقي پيش وارد استان چهار محال و بختياري شد.

جهانگيري صبح امروز (سه شنبه) پس از ورود به فرودگاه شهركرد از سوي استاندار و جمعي از مديران ارشد استاني مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رييس جمهور قرار است تا ساعتي ديگر از كارخانه چادربافي حجاب بازديد و سپس كارخانه ورق پوشش دار تاراز را افتتاح كند.

افتتاح و بهره برداري از كارخانه فولاد 1 ميليون تني سفيد دشت از ديگر برنامه هاي معاون اول رييس جمهور در اين سفر يكروزه است.

جهانگيري در جلسه شوراي اداري استان كه با محوريت اقتصاد مقاومتي برگزار خواهد شد نيز شركت و ديدگاه هاي دولت براي اجراي اقتصاد مقاومتي را مطرح خواهد كرد.

وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي در اين سفر همراه معاون اول رئيس جمهور هستند.

معاون اول رئيس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهركرد در گفتگو با خبرنگاران، استان چهارمحال و بختياري را از استان هاي مهم كشور برشمرد و گفت: مردم اين استان، مردمي غيور و سلحشور هستند كه در تاريخ ايران همواره نقش تعيين كننده داشته اند.

وي با اشاره به دو طرح فولادي كه در اين سفر مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت اظهار داشت: يكي از اين طرح ها توليد آهن اسفنجي است كه 800 هزار تن ظرفيت توليد در سال دارد.  

جهانگيري همچنين با اشاره به طرح فولادي ديگر گفت: طرح ديگر توليد ورق هاي خاص است كه در صنايع مهم همانند خودرو استفاده مي شود و جزء صنايع هايتك به حساب مي آيد.

معاون اول رئيس جمهور ادامه داد: با افتتاح اين دو طرح استان چهارمحال و بختياري رنگ صنعتي به خود مي گيرد و اين دو طرح در آينده صنعتي استان نقش مهمي ايفا خواهند كرد.

جهانگيري با اشاره به افتتاح و بهره برداري از طرح هاي مختلف كه اين روزها در سطح كشور در حال انجام است افزود: خوشبختانه اقتصاد مقاومتي توانسته است در سال جاري اقتصاد كشور را به حركت درآورد.

وي همچنين با اشاره به برگزاري جلسه اقتصاد مقاومتي كه در اين استان برگزار خواهد شد گفت: در اين جلسه طرح هاي اقتصاد مقاومتي استان بررسي خواهد شد و همچنين مشكلات و موانع استان با مسئولين استاني مورد بررسي قرار مي گيرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار