سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خانه‌ ریاضیات کرمان دارنده جایزه‌ی ترویج علم ایران

خانه‌ ریاضیات کرمان به‌عنوان نخستین برنده‌ی جایزه‌ی ترویج علم ایران از استان کرمان، این جایزه را دریافت می‌کند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ اعظم کریمیان ، مدیر خانه‌ی ریاضیات کرمان گفت: کمیته‌ی جایزه‌ی ترویج علم ایران به‌منظور قدردانی از کوشش‌های مروجان علم و تشویق عموم به فعالیت و زمینه‌سازی برای ارتقای بینش و تفکر علمی در جامعه، هرساله مراسم جایزه‌ی ترویج علم را برگزار و از افراد و سازمان‌هایی که بهترین و موثرترین فعالیت‌ها را برای همگانی کردن علم و گسترش اندیشه و فرهنگ علمی در ایران و کاربرد علم در هر یک از سطوح زندگی جتماعی انجام داده‌اند، تقدیر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال چهاردهمین دوره‌ی اهدای جایزه‌ی ترویج علم در کشور برگزار می‌شود، به برخی از معیارهای اهدای جایزه‌ی ترویج علم ایران اشاره کرد و افزود: انگیزه، همت، قدمت، گستردگی، برنامه‌ریزی کلان، تنوع محصول، اصالت، کار گروهی و زمینه ‌سازی برای فعالیت‌های علمی جوانان و نوجوانان از معیارهای اهدای جایزه‌ی ترویج علم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: این جایزه همراه تندیس ترویج علم 20 آبان جاری طی مراسمی در پردیس دانشکده‌ی علوم دانشگاه تهران با حضور مروجان علم کشور به خانه‌ی ریاضیات کرمان داده می شود.

کریمیان با بیان اینکه در هفته‌ی ترویج علم که از 16 آبان به مدت یک هفته ادامه دارد، تصریح کرد: خانه‌ی ریاضیات کرمان هر روز صبح و بعدازظهر آماده‌ی بازدید علاقه‌مندان است.

گفتنی است: انجمن ترویج علم ایران از سال 1391 با هدف ارتقای سطح برنامه‌ها و ایجاد حرکتی ساختارمند با همکاری برخی نهادها و سازمان‌های علمی و فرهنگی کشور، هفته‌ی ترویج علم را هر سال همزمان با روز جهانی علم برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ح
عسکرپور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.