سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کاروان موکب امامزاده محمد(ع) نوش‌‌آباد عازم کربلاشد

کاروان پشتیبانی موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد طی آیین بدرقه شهروندان عازم کربلاشد.

یکی از مسوولان این موکب در حاشیه برگزاری آیین بدرقه و حرکت کاروان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:بیش از 2 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در قالب چای، قهو ه، قند، گلاب، عرق بیدمشک، عدس، سیب‌زمینی، پیاز و دیگر مواد غذایی و پتو و زیرانداز از طریق این کاروان با دو دستگاه کامیون به کربلا اعزام شد.

حمید رضایی،افزود: 200 میلیون ریال از مجموع این کمک ارزش گلابی است که بانیان خیر اهداکردند.

وی، تصریح‌کرد: این موکب علاوه بر پذیرایی چای ایرانی، قهوه و شربت بیدمشک روزانه 1500 وعده صبحانه و نهار در هر یک از وعده‌های صبح و ظهر زائران را اطعام خواهدکرد.

به‌گفته‌وی،این موکب برای دومین سال متوالی است که با ارسال مواد غذایی و مایحتاج لازم زائران پیاده اربعین حسینی در مسیر عمود 287 حدود 20 کیلومتری از نجف مستقر و با وعده‌های غذایی و صرف چای و شربت بیدمشک از عاشقان زیارت کربلا پذیرایی می‌کند.

این مسوول موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد،اظهارداشت:30 نفر از جوانان متدین و عاشق اهل بیت(ع) از شهر نوش‌آباد در برپایی ،استقرار و فراهم کردن مقدمات و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی موکب از شهروندان این شهر و دیکر بانیان خیرین و خیرین نیکوکار فعالیت دارند.

رضایی افزود:این 30 نفر در موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد تا دو روز پس از اربعین یعنی روز دوم آذرماه مطابق با 22 ماه صفر سال 1438 هجری قمری مستقر هستند و افتخارپذیرایی و اسکان زائران حسینی را دارند.

وی،در پایان ثبت موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد به شماره 124 در ستاد بازسازی عتبات عالیات را تاکیدکرد و گفت:خدمت و نوکری در دستگاه امام حسین(ع) بویژه به زائران کربلا و پیاده روی اربعین حسینی افتخاری بزرگ و پرخیر و برکت است که نصیب هر کسی نمی‌شود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.