سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

راه اندازی مرکز نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه تا پایان سال

سر پرست پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا مرکز نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه تا پایان سال راه اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه خان احمدی گفت: از 55 شرکت دانش بنیان استان 38 شرکت از واحد های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند .

خان احمدی با بیان اینکه از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان در رتبه یازدهم کشور هستیم که با توجه به وضعیت استان رتبه قابل قبولی است، گفت: از نظر فروش شرکت های دانش بنیان وضعیت چندان مطلوبی نداریم که ناشی از این است که اکثر شرکت های دانش بنیان استان نوپا هستند و تنها سه شرکت گرید دانش بنیان تولیدی و یک شرکت گرید دانش بنیان صنعتی دارند .

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطر نشان کرد: برنامه ریزی شده تا شرایطی فراهم گردد که شرکت های دانش بنیان استان از مرحله نوپا به تولیدی ورود پیدا کنند و سهم فروش شرکت های دانش بنیان استان افزایش یابد.

وی افزود: در یک دهه فعالیت مرکز رشد و پارک علم و فناوری کرمانشاه بیش از 450 شرکت از حمایت های این مجموعه استفاده کرده‌اند .

خان احمدی تصریح کرد: با توجه به حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری و مساعدت و همکاری مدیریت ارشد استان در خصوص توسعه زیر ساخت های فناوری و تامین فضای کارگاهی، در تلاشیم تا مرکز نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه تا پایان سال راه اندازی شود.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.