سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد،

استقبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از پروژه‌های شهرداری مشهد

مدیر اجرایی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی گفت: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با حضور در نمایشگاه اینوکس کیش با ارائه طرح‌ها و پروژه های در حال اقدام این مجموعه به سرمایه‌گذاران، مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا خواجه نائینی در خصوص نمایشگاه اینوکس کیش اظهار کرد: در نمایشگاه اینوکس کیش شرکت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی زیادی از جمله شرکت سرمایه‌گذاری و تامین مالی توسعه، سرمایه‌گذاران ایتالیایی، شهرداری‌های شهرهای اصفهان و شیراز، مدیران بانک تعاون اسلامی، شهرداری مشهد و... حضور داشتند که به تعامل و تبادل اطلاعات و آشنایی با دیدگاه و عملکرد یکدیگر پرداختند.
وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در قالب همایش، میزگرد و کنفرانس جلساتی با مدیران شرکت‌‎ها برگزار کرد، تصریح کرد: در جلسات برگزار شده هر کدام از شرکت‌ها روش‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های در حال اقدام را ارائه و به بحث و تبادل نظر در خصوص ابزارهای مختلف تامین مالی و شیوه‌های جذب سرمایه پرداختند.
مدیر اجرایی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی تفاهم اولیه شهرداری مشهد با نماینده بانک تعاون اسلامی پیرامون مشارکت پروژه‌های شهری مشهد را یکی دیگر از موفقیت‌های شهرداری مشهد دانست و افزود: این بانک از طریق شعبه خود در عراق برای جلب سرمایه‌گذاران شیعه آن کشور آمادگی همکاری دارد.
خواجه نائینی بیان کرد: برای تفاهمات بیشتر با حضور نماینده شهرداری مشهد به مناسبت اربعین در عراق با مدیرعامل این بانک جلساتی برگزار می‌شود.
وی در ادامه عنوان کرد: شهرداری مشهد با شرکت دولتی آناس ایتالیایی فعال در حوزه راه و شهرسازی و حمل و نقل که قرارداد اجرای کریدور بندر امام خمینی(ره) تا مرز بازرگان را در دست اجرا دارد، پیشنهاد سرمایه‌گذاری در کمربند جنوبی و قطار شهری مشهد را ارائه کرد.
مدیر اجرایی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی با بیان اینکه با شرکت ارنست یانگ که جزء شرکت‌های برتر دنیا است نیز رایرنی صورت گرفت، تصریح کرد: شهرداری مشهد از این شرکت که در بحث مشاوره و توجیه اقتصادی طرح‌ها و پروژه‌ها فعالیت می‌کند، دعوت کرد تا در پروژه‌هایی که قصد جذب سرمایه‌گذار را دارند، همکاری و توجیه اقتصادی آنها را تایید تا شرکت‌های خارجی با اطمینان بیشتری برای مشارکت در این طرح‌ها اقدام نمایند.
وی در خصوص فایناس گفت: در بازدید مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران از غرفه معاونت اقتصادی قول همکاری برای پروژه های فاینانس داده شد و در واقع کلیات فاینانس را برای شهرداری مشهد امکان‌پذیر دانست.
خواجه نائینی مزیت نمایشگاه اینوکس کیش را واحد بودن غرفه‌های شرکت‌کننده خراسان رضوی عنوان کرد و گفت: این عمل علاوه بر کاهش هزینه‌ها قدرت تاثیرگذاری بیشتری نیز به همراه داشت.

انتهای پیام//ح.م



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.