اصفهان؛

تکمیل طرح خط یک قطار شهری تا خرداد 96

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وعده مدیریت شهری برای تکمیل خط یک قطار شهری تا خرداد96 محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا امینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آزادسازی زمین‌های اطراف گلستان شهدای اصفهان اظهارکرد: تکمیل خط یک قطار شهری که حاصل زحمات 20 ساله مدیران شهرداری اصفهان است باید هرچه زودتر انجام شود .
وی ادامه داد: تکمیل این پروژه منجر به کاهش آلودگی هوا و رضایتمندی مردم شود.
وی با تأکید بر تسریع در تشکیل جلسات هیأت مدیره قطار شهری خاطرنشان کرد: امیدوارم شهرداری با شتاب بیشتری در تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده از خط یک و شروع خط دوم قطار شهری اقدام کند.
امینی متذکر شد: پروژه خط یک قطار شهری اصفهان تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان(خرداد سال 96) براساس وعده این شورا به مردم شریف اصفهان آماده خواهد شد.
وی تأکید کرد: تکمیل خط یک قطار شهری که حاصل زحمات 20 ساله مدیران شهرداری اصفهان است باید هرچه زودتر انجام شود تا منجر به کاهش آلودگی هوا و رضایتمندی مردم شود؛ دوره چهارم شورای شهر اصفهان از هیچ مصوبه‌ای در خصوص قطار شهری کوتاهی نکرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان داشت: سال گذشته طرح احداث چند خط اتوبوس‌های تندرو نیز مورد تصویب قرار گرفت که از خط شرقی غربی و عمده ایستگاه‌ها و مسیرهای آن در سال 95 بهره‌برداری شد.
وی ابرازداشت: بهره‌برداری از خط شرقی غربی اتوبوس‌های BRT باید با اولویت زمانی بیشتری انجام شود، تاکنون تعداد 7 ایستگاه‌ در مناطق 4 ،10 ،15 ،7 و 8 اصفهان تکمیل شده اما هنوز 7 ایستگاه به طور کامل تکمیل نشده است.
امینی اذعان کرد: از معاونت عمران و یا مدیران شهرداری مناطق تقاضا می‌شود که این پروژه را هرچه زودتر تکمیل کنند تا پیشروی آن با اولویت زمانی بیشتری صورت گیرد.
وی تصریح کرد: امیدوارم شورای اسلامی شهر اصفهان که در دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری تسهیلات بانکی و لوایح آزادسازی لازم را تصویب کرد بتواند برای تکمیل چنین طرح‌هایی نیز طرح‌های لازم را به تصویب برساند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان اضافه کرد: کارکرد تقاطع شهدای اشکاوند بسیار ضعیف‌تر از گذشته شده چراکه هنوز لوپ‌های آن آماده نشده و باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود تا رضایت مردم آن منطقه به‌دست آید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.