سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح 5 هزار طرح در استان اصفهان در دولت یازدهم بوده است

استاندار اصفهان گفت: در طول سه سال گذشته بیش از ۵ هزار طرح در استان اصفهان افتتاح شده است، که اعتبار این طرح ها بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال بوده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور دیروزدر جلسه علنی مجمع نمایندگان استان اصفهان که در فرمانداری شهرستان شهرضا برگزار شد، اجرای طرح تحول نظام سلامت را بزرگترین طرح رفاه اجتماعی کشور دانست که در دولت تدبیر و امید اجرا شد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال در استان اصفهان هزینه شده که رقمی در حدود ۱۶ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به شهرستان شهرضا بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته بیش از ۵ هزار پروژه در استان اصفهان افتتاح شده است، گفت: اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده است که ۷۵ درصد آن مربوط به بخش غیردولتی است.

استاندار اصفهان با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت، اظهار کرد: مدیران استانی باید با استفاده از تبصره‌های موجود در قانون بودجه و نیز منابع و امکانات و تأسیسات موجود در استان تولید اعتبار کنند.

زرگرپور به افتتاح ورزشگاه نقش جهان اشاره و تصریح کرد: برای تکمیل این ورزشگاه، در 18 ماه گذشته 30 میلیارد ریال اعتبارات دولتی و 300 میلیارد ریال اعتبارات مجتمع فولاد مبارکه هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد فرماندار دهاقان مبنی بر لزوم فعال تر شدن کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های استان،گفت: این کارگروه‌ها می‌تواند به عنوان زیر مجموعه کارگروه میراث در مرکز استان فعالیت کند و پیگیر مسائل و مشکلات این بخش باشد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.