با مشارکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نخستين کارخانه احياي مستقيم از طرحهاي استاني فولاد آماده بهره برداري شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير عامل شرکت فولاد سفيد دشت چهارمحال وبختياري گفت: با همت مهندسان و مشارکت مدير عامل، معاونان، مديران و کارشناسان مجرب فولادمبارکه اصفهان که تمام تلاش وهمت خود را در برای راه اندازي هرچه سريع تر اين طرح بکار گرفتند ، شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري آماده افتتاح وراه اندازي شد .

محمود ارباب زاده افزود: در حال حاضر مشعل هاي کوره ،کمپرسورهاي پروسس ودمنده هاي اصلي وفرعي وارد سيکل کاري شدند که راهاندازي گرم در مهرماه را نويد مي دهد. اين طرح بهعنوان نخستين طرح از طرحهاي فولاد استاني است که اکنون بخش احياي مستقيم آن آماده بهرهبرداري است و با راهاندازي آن علاوه بر اينکه يک ميليون تن به ظرفيت آهن اسفنجي کشور افزوده خواهد شد، نقش به سزايي در توسعه اقتصادي واشتغال زايي مناسب در استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: عمليات اجرايي طرح فولاد سفيد دشت در تيرماه 86 در زميني به مساحت 250 هکتار آغاز شد که همزمان با سفر رييس جمهور محترم در مرداد ماه 1393 شرکت فولاد مبارکه با مشارکت 65 درصد وسازمان ايميدرو با 35 درصد سهام در اين پروژه عظيم استاني که يکي از بزرگترين پروژه هاي استان چهارمحال وبختياري است مشارکت نمودند.

ارباب زاده ادامه داد: با بهرهبرداري از فاز اول شرکت فولاد سفيد دشت چهارمحال که شامل احيا مستقيم وانباشت وبرداشت ميباشد زمينه اشتغال 150 نفر بهطور مستقيم و 1500 نفر بهصورت غير مستقيم فراهم ميشود که بخشي از معضل بيکاري جوانان استان برطرف خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.